Sepetim (0) Toplam: 0,00 TL
Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır? Mehmet Yakın

Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır?

Liste Fiyatı : 30,00 TL
Taksitli fiyat : 9 x 3,67 TL
9786057941312
675115
Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır?
Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır?
Urzeni Yayıncılık
30.00

Dijital reklamcılık, internet ve sosyal medyanın toplumda yaygınlaşmasıyla beraber artık tabelalara, broşürlere, afişlere bakmayan insanların ekranlara mahkûm olduğunu kısa sürede fark etti. Reklam sektörü televizyon ve sinema ekranlarında zaten sahip olduğu tecrübeyi kısa sürede bilgisayar ve cep telefonu ekranlarına da aktardı; artık kitleleri birey olarak işaretleyebilir, nelere ne kadar süreyle hangi konumda baktığını net olarak ölçümleyebilir ve buna göre reklam mesajlarını gizli veya açık bir şekilde bireylere aktarabilir durumda. Kimine göre, “insanlığın cehennemi” olan sanal dünya, reklamcılık açısından bir cennet hâline geldi. Dijital reklamcılık günümüzde reklam cirolarında her geçen gün daha fazla yer kaplıyor; reklam verenlere ve reklam ajanslarına daha fazla alternatif sunarak her bir bireyin zihnine ulaşmayı hedefliyor.

Zihnimizdeki boşlukları her geçen gün çeşitli stratejilerle doldurmayı hedefleyen reklamlar ve teknoloji çağıyla git gide büyüyen bir sektör hâline gelen dijital reklamcılık bu çalışmada mercek altına yatırıldı. Dikkat ekonomisi, viral reklamcılık, büyük veri ve reklamda yaratıcılık, reklamlarda gerçek ve sanal influencerlar, doğal reklamcılık, sponsorlu reklamcılık, gerçek zamanlı reklamcılık bu çalışmada incelenen konular arasında…

  • Açıklama
    • Dijital reklamcılık, internet ve sosyal medyanın toplumda yaygınlaşmasıyla beraber artık tabelalara, broşürlere, afişlere bakmayan insanların ekranlara mahkûm olduğunu kısa sürede fark etti. Reklam sektörü televizyon ve sinema ekranlarında zaten sahip olduğu tecrübeyi kısa sürede bilgisayar ve cep telefonu ekranlarına da aktardı; artık kitleleri birey olarak işaretleyebilir, nelere ne kadar süreyle hangi konumda baktığını net olarak ölçümleyebilir ve buna göre reklam mesajlarını gizli veya açık bir şekilde bireylere aktarabilir durumda. Kimine göre, “insanlığın cehennemi” olan sanal dünya, reklamcılık açısından bir cennet hâline geldi. Dijital reklamcılık günümüzde reklam cirolarında her geçen gün daha fazla yer kaplıyor; reklam verenlere ve reklam ajanslarına daha fazla alternatif sunarak her bir bireyin zihnine ulaşmayı hedefliyor.

      Zihnimizdeki boşlukları her geçen gün çeşitli stratejilerle doldurmayı hedefleyen reklamlar ve teknoloji çağıyla git gide büyüyen bir sektör hâline gelen dijital reklamcılık bu çalışmada mercek altına yatırıldı. Dikkat ekonomisi, viral reklamcılık, büyük veri ve reklamda yaratıcılık, reklamlarda gerçek ve sanal influencerlar, doğal reklamcılık, sponsorlu reklamcılık, gerçek zamanlı reklamcılık bu çalışmada incelenen konular arasında…

      Stok Kodu
      :
      9786057941312
      Boyut
      :
      13.50x21.00
      Sayfa Sayısı
      :
      302
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      2019-09
      Kapak Türü
      :
      Ciltsiz
      Kağıt Türü
      :
      2. Hamur
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • İş Bankası
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      1
      30,00   
      30,00   
      2
      15,60   
      31,20   
      3
      10,60   
      31,80   
      6
      5,40   
      32,40   
      9
      3,67   
      33,00   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat