Sepetim (0) Toplam: 0,00 TL
%15
99 SORUDA REKLAM ve REKLAMCILIK Recep YILMAZ

99 SORUDA REKLAM ve REKLAMCILIK

Liste Fiyatı : 25,00 TL
İndirimli Fiyat : 21,25 TL
Kazancınız : 3,75 TL
Taksitli fiyat : 9 x 2,60 TL
99 SORUDA REKLAM ve REKLAMCILIK
99 SORUDA REKLAM ve REKLAMCILIK
Derin Yayınları
21.25

Bu kitap, eğitim alsın ya da almasın, reklam sektöründe çalışmaya aday olan kişiler için bir kılavuz olması amacıyla hazırlanmıştır. Bir alanda var olmak isteyen herkesin belirli bir entelektüel birikime ulaşıncaya kadar pek çok soru zihnini kurcalar. Kitapta, reklamla ilgili temel kavramlardan, önemli reklam figürleri ve yaklaşımlara; reklamın üretimi ve işleyişinden, reklam ve araştırma ilişkisine; reklam ortamlarından medya planlamaya; reklam kurumlarından etik konusuna; yaratıcılığın reklamdaki konumundan yeni reklam eğilimlerine kadar pek çok ana başlıkta sınıflandırılabilecek temel sorular sorulmuş ve bunların yanıtları anlaşılabilir bir düzeyde verilmiştir. Reklam nedir? Reklamcı kime denir? İyi reklam firma batırır mı? Reklamcılığı kim küreselleştirmiştir? Kamu Spotlarının kökeni nedir? Ülkelere göre reklam anlayışları değişir mi? Reklamcılıkta kullanılan belli başlı araştırma türleri nelerdir? Eksiltme, kaynaştırma ve kapalı dünya terimleri neyi ifade eder? Medya planlamada hangi programlar kullanılır? Herkes yaratıcı olabilir mi? Televizyon reklamlarında gerçeklik nasıl yaratılır? Reklamcı, ahlaklı olmak zorunda mıdır? Anti reklam nedir? Reklamı bilinçaltında yapmak mümkün müdür? Augmented reality kavramı reklamcılık açısından neyi ifade eder? …ve daha onlarca sorunun yanıtını kitabı okuduktan sonra edinmiş olacaksınız.

 

  • Açıklama
    • Bu kitap, eğitim alsın ya da almasın, reklam sektöründe çalışmaya aday olan kişiler için bir kılavuz olması amacıyla hazırlanmıştır. Bir alanda var olmak isteyen herkesin belirli bir entelektüel birikime ulaşıncaya kadar pek çok soru zihnini kurcalar. Kitapta, reklamla ilgili temel kavramlardan, önemli reklam figürleri ve yaklaşımlara; reklamın üretimi ve işleyişinden, reklam ve araştırma ilişkisine; reklam ortamlarından medya planlamaya; reklam kurumlarından etik konusuna; yaratıcılığın reklamdaki konumundan yeni reklam eğilimlerine kadar pek çok ana başlıkta sınıflandırılabilecek temel sorular sorulmuş ve bunların yanıtları anlaşılabilir bir düzeyde verilmiştir. Reklam nedir? Reklamcı kime denir? İyi reklam firma batırır mı? Reklamcılığı kim küreselleştirmiştir? Kamu Spotlarının kökeni nedir? Ülkelere göre reklam anlayışları değişir mi? Reklamcılıkta kullanılan belli başlı araştırma türleri nelerdir? Eksiltme, kaynaştırma ve kapalı dünya terimleri neyi ifade eder? Medya planlamada hangi programlar kullanılır? Herkes yaratıcı olabilir mi? Televizyon reklamlarında gerçeklik nasıl yaratılır? Reklamcı, ahlaklı olmak zorunda mıdır? Anti reklam nedir? Reklamı bilinçaltında yapmak mümkün müdür? Augmented reality kavramı reklamcılık açısından neyi ifade eder? …ve daha onlarca sorunun yanıtını kitabı okuduktan sonra edinmiş olacaksınız.

       

      Stok Kodu
      :
      9786055500856
      Boyut
      :
      13,5 x 21
      Sayfa Sayısı
      :
      XIV+150
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
      Basım Tarihi
      :
      2013
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Kağıt Türü
      :
      1. Hamur
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • İş Bankası
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      1
      21,25   
      21,25   
      2
      11,05   
      22,10   
      3
      7,51   
      22,53   
      6
      3,83   
      22,95   
      9
      2,60   
      23,38   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat