Sepetim (0) Toplam: 0,00 TL
%11
ENDÜSTRİ 4.0 VE DİJİTAL MEDYA Filiz AYDOĞAN

ENDÜSTRİ 4.0 VE DİJİTAL MEDYA

Liste Fiyatı : 34,00 TL
İndirimli Fiyat : 30,22 TL
Kazancınız : 3,78 TL
Taksitli fiyat : 9 x 3,69 TL
9789753535861
674826
ENDÜSTRİ 4.0 VE DİJİTAL MEDYA
ENDÜSTRİ 4.0 VE DİJİTAL MEDYA
Der Yayınları
30.22

Medya, sadece kişiler arası ilişkileri düzenlemekle ya da haberleri, bilgileri iletmekle kalmaz; tüketim biçimlerimiz, toplumdaki farklı grup ve kişiler hakkındaki görüşlerimiz, siyasal yaşama katılımımız konusundaki görüşlerimizi de şekillendirebilmektedir. Medyanın bu toplumsal etkileri, günümüzün teknolojik yenilikleriyle beslenerek bu araçları çok daha güçlü hale getirmektedir. Öyle ki, günümüzde artık bu gelişmeleri imleyen pek çok terim (ikinci medya çağı, yeni medya, dijital medya gibi) icat edilmektedir. Yakın zamanda, teknolojideki son yeniliklerin Dördüncü Sanayi Devrimi’ni yaşattığı konuşulmaktadır. Akıllı nesnelerle donatıldığımız Endüstri 4.0 çağına ve bu çağın bireye kazandırabileceklerine şüpheyle yaklaşan bu kitap, endüstri 4.0, dijital oyun, mahremiyet, güvenlik, futbol kulüpleri ve sosyal medya, fetişizm, gittikçe dijitalleşen televizyon, radyo, gazete, habercilik gibi dijital medyayı tüm yönleriyle ele alan pek çok yazıdan oluşmaktadır.

  • Açıklama
    • Medya, sadece kişiler arası ilişkileri düzenlemekle ya da haberleri, bilgileri iletmekle kalmaz; tüketim biçimlerimiz, toplumdaki farklı grup ve kişiler hakkındaki görüşlerimiz, siyasal yaşama katılımımız konusundaki görüşlerimizi de şekillendirebilmektedir. Medyanın bu toplumsal etkileri, günümüzün teknolojik yenilikleriyle beslenerek bu araçları çok daha güçlü hale getirmektedir. Öyle ki, günümüzde artık bu gelişmeleri imleyen pek çok terim (ikinci medya çağı, yeni medya, dijital medya gibi) icat edilmektedir. Yakın zamanda, teknolojideki son yeniliklerin Dördüncü Sanayi Devrimi’ni yaşattığı konuşulmaktadır. Akıllı nesnelerle donatıldığımız Endüstri 4.0 çağına ve bu çağın bireye kazandırabileceklerine şüpheyle yaklaşan bu kitap, endüstri 4.0, dijital oyun, mahremiyet, güvenlik, futbol kulüpleri ve sosyal medya, fetişizm, gittikçe dijitalleşen televizyon, radyo, gazete, habercilik gibi dijital medyayı tüm yönleriyle ele alan pek çok yazıdan oluşmaktadır.

      Stok Kodu
      :
      9789753535861
      Boyut
      :
      14,5 x 22
      Sayfa Sayısı
      :
      318
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
      Basım Tarihi
      :
      2019
      Kapak Türü
      :
      Amerikan Cilt
      Kağıt Türü
      :
      Enzo
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • İş Bankası
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      30,22   
      30,22   
      2
      15,71   
      31,43   
      3
      10,68   
      32,03   
      6
      5,44   
      32,64   
      9
      3,69   
      33,24   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat