HALKLA İLİŞKİLERDE STRATEJİK KARAR
Bu çalışmada, halkla ilişkiler uygulayıcılarının iç ve dış dinamiklerin çözümlenmesi, hareket noktalarının belirlenmesi, ileriye dönük politikaların şekillendirilmesinde söz sahibi olmasının, kurumsal istikrarın sağlanmasına oluşturacağı dayanak metateorik bağlamda ele alınmıştır. Halkla ilişkiler uygulayıcılarının yönetici kimliğiyle baskın koalisyonda yer almasının, stratejik karar alma sürecinde teknisyenlere oranla onları nasıl daha güçlü kılabileceği sorgulanmıştır.
- Açıklama
Bu çalışmada, halkla ilişkiler uygulayıcılarının iç ve dış dinamiklerin çözümlenmesi, hareket noktalarının belirlenmesi, ileriye dönük politikaların şekillendirilmesinde söz sahibi olmasının, kurumsal istikrarın sağlanmasına oluşturacağı dayanak metateorik bağlamda ele alınmıştır. Halkla ilişkiler uygulayıcılarının yönetici kimliğiyle baskın koalisyonda yer almasının, stratejik karar alma sürecinde teknisyenlere oranla onları nasıl daha güçlü kılabileceği sorgulanmıştır.
Stok Kodu:9789944250887Boyut:13,5 x 19,5Sayfa Sayısı:XIV+162Basım Yeri:İstanbulBasım Tarihi:2010Kapak Türü:Karton KapakKağıt Türü:1. HamurDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- İş BankasıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim166,50166,50286,58173,16358,83176,49629,97179,82920,35183,15Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim166,50166,502--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.