Sepetim (0) Toplam: 0,00 TL
%15
KURUMSAL İLETİŞİM VE PROFESYONEL MARKALAR Seda ÇAKAR MENGÜ

KURUMSAL İLETİŞİM VE PROFESYONEL MARKALAR

Liste Fiyatı : 32,00 TL
İndirimli Fiyat : 27,20 TL
Kazancınız : 4,80 TL
Taksitli fiyat : 9 x 3,32 TL
9786055500924
608844
KURUMSAL İLETİŞİM VE PROFESYONEL MARKALAR
KURUMSAL İLETİŞİM VE PROFESYONEL MARKALAR
Derin Yayınları
27.20

Etkili kurumsal iletişim uygulamaları firmaların daha hızlı, daha esnek ve daha rekabetçi olmalarını sağlar. Günümüzün pek çok şirketi merkezileşmiş otorite ve işlevsel uzmanlaşma kapsamında iletişim stratejilerini yeniden düzenliyorlar. Kurumsal iletişim bir yönetim fonksiyonu ya da disiplinidir. Halkla ilişkiler, sadece organizasyon, etkinlik yönetimi ve basınla ilişkiler olarak algılanmamalıdır. Dolayısıyla her kurumun kurumsal iletişimi uygulama biçimi, kullandığı araçlar ve uygulayıcıların rol ve stratejileri farklılaşır ancak yine de uygulama planında bulunan ana yollar aynı kalır. Günümüz koşullarında bir firmanın ayakta kalabilmesi, onu taşıyan sacayaklarının ne olduğunu, onların iletişim stratejileri içindeki işlevlerini ve birbirleriyle ilişkilerinin nasıl gerçek-leştiğini tam olarak bilmelerini gerektirir. Günümüzde Türkiye de küresel sistem içinde yer almış, yerli ya da çok uluslu firmalarıyla pazarda çeşitli sektörlerde varlık gösteriyor. Bunun için her kurum kendine özgü çeşitli iletişim stratejilerinden yararlanıyor. Sorun şu ki, kurumların kurumsal iletişim örgütlenmesi farklı biçim-erde algılanıyor ve uygulanıyor. Buna göre, firmalar kurumsal iletişimin neyi ifade ettiği, nasıl algılandığı ve kapsamına hangi öğelerin girdiği konularında ayrılıyorlar. Bu durum kurumların farklı iletişim sistemlerine sahip olmalarından kaynaklanıyor. Kurumların benimsedikleri ve sahip oldukları kültürel yapı, toplumsal rol ya da roller, kullandıkları stratejileri ve kurumsal iletişim kavramını ele alış biçimlerini etkilemektedir. Kurumsal iletişim bu anlamda kurum kimliğinin ile-tişime geçirilmesidir. Bu süreç ise bizi kurumsal imaja götürür. Bu çalışmanın amacı, kurumsal iletişim yönetimini ve bu yönetimin kapsadığı iletişim çalışmalarını, kurumsal kimlik, kültür ve strateji bağlamında ortaya koymaktır. Ayrıca hem kamu sektörünün hem de özel sektörün gerçek-leştirdiği profesyonel kurumsal iletişim çalışmalarına ilişkin uygulamaları paylaşmaktır. Bu çalışmanın gerçekleşmesinde, Üsküdar Belediye Başkan Yardımcısı Sayın Hasan Ek-men'e, Eczacıbaşı Topluluğu'na, Sanofi Grubu Kurumsal İlişkiler ve İletişim Departmanı, İletişim Müdürü İrte Topaloğlu'na, sevgili arkadaşım Ayben Ünal'a, Migros Kurumsal İletişim Yöneticisi Ebru Giray'a, Sayın Kenan Or'a, Kamil Koç Kurumsal İletişiminden Tahsin Işık'a, Danone Ku-rumsal İletişim Müdürü Nazlı Hilal Topçuoğlu'na, Türk Hava Yolları Marka Yönetiminden Ergün Köksoy'a ve Zaman Gazetesi Marka Pazarlama Yöneticisi Haydar Durusoy'a ilgi ve desteklerinden ötürü teşekkürlerimi bildiririm.

 

  • Açıklama
    • Etkili kurumsal iletişim uygulamaları firmaların daha hızlı, daha esnek ve daha rekabetçi olmalarını sağlar. Günümüzün pek çok şirketi merkezileşmiş otorite ve işlevsel uzmanlaşma kapsamında iletişim stratejilerini yeniden düzenliyorlar. Kurumsal iletişim bir yönetim fonksiyonu ya da disiplinidir. Halkla ilişkiler, sadece organizasyon, etkinlik yönetimi ve basınla ilişkiler olarak algılanmamalıdır. Dolayısıyla her kurumun kurumsal iletişimi uygulama biçimi, kullandığı araçlar ve uygulayıcıların rol ve stratejileri farklılaşır ancak yine de uygulama planında bulunan ana yollar aynı kalır. Günümüz koşullarında bir firmanın ayakta kalabilmesi, onu taşıyan sacayaklarının ne olduğunu, onların iletişim stratejileri içindeki işlevlerini ve birbirleriyle ilişkilerinin nasıl gerçek-leştiğini tam olarak bilmelerini gerektirir. Günümüzde Türkiye de küresel sistem içinde yer almış, yerli ya da çok uluslu firmalarıyla pazarda çeşitli sektörlerde varlık gösteriyor. Bunun için her kurum kendine özgü çeşitli iletişim stratejilerinden yararlanıyor. Sorun şu ki, kurumların kurumsal iletişim örgütlenmesi farklı biçim-erde algılanıyor ve uygulanıyor. Buna göre, firmalar kurumsal iletişimin neyi ifade ettiği, nasıl algılandığı ve kapsamına hangi öğelerin girdiği konularında ayrılıyorlar. Bu durum kurumların farklı iletişim sistemlerine sahip olmalarından kaynaklanıyor. Kurumların benimsedikleri ve sahip oldukları kültürel yapı, toplumsal rol ya da roller, kullandıkları stratejileri ve kurumsal iletişim kavramını ele alış biçimlerini etkilemektedir. Kurumsal iletişim bu anlamda kurum kimliğinin ile-tişime geçirilmesidir. Bu süreç ise bizi kurumsal imaja götürür. Bu çalışmanın amacı, kurumsal iletişim yönetimini ve bu yönetimin kapsadığı iletişim çalışmalarını, kurumsal kimlik, kültür ve strateji bağlamında ortaya koymaktır. Ayrıca hem kamu sektörünün hem de özel sektörün gerçek-leştirdiği profesyonel kurumsal iletişim çalışmalarına ilişkin uygulamaları paylaşmaktır. Bu çalışmanın gerçekleşmesinde, Üsküdar Belediye Başkan Yardımcısı Sayın Hasan Ek-men'e, Eczacıbaşı Topluluğu'na, Sanofi Grubu Kurumsal İlişkiler ve İletişim Departmanı, İletişim Müdürü İrte Topaloğlu'na, sevgili arkadaşım Ayben Ünal'a, Migros Kurumsal İletişim Yöneticisi Ebru Giray'a, Sayın Kenan Or'a, Kamil Koç Kurumsal İletişiminden Tahsin Işık'a, Danone Ku-rumsal İletişim Müdürü Nazlı Hilal Topçuoğlu'na, Türk Hava Yolları Marka Yönetiminden Ergün Köksoy'a ve Zaman Gazetesi Marka Pazarlama Yöneticisi Haydar Durusoy'a ilgi ve desteklerinden ötürü teşekkürlerimi bildiririm.

       

      Stok Kodu
      :
      9786055500924
      Boyut
      :
      13,5 x 21
      Sayfa Sayısı
      :
      X+334
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
      Basım Tarihi
      :
      2015
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Kağıt Türü
      :
      1. Hamur
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • İş Bankası
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      1
      27,20   
      27,20   
      2
      14,14   
      28,29   
      3
      9,61   
      28,83   
      6
      4,90   
      29,38   
      9
      3,32   
      29,92   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat