Sepetim (0) Toplam: 0,00 TL
%5
MARKA İLETİŞİMİ ve DİJİTAL STRATEJİLER Hatun BOZTEPE TAŞKIRAN

MARKA İLETİŞİMİ ve DİJİTAL STRATEJİLER

Liste Fiyatı : 220,00 TL
İndirimli Fiyat : 209,00 TL
Kazancınız : 11,00 TL
Taksitli fiyat : 9 x 25,54 TL
9786054993956
609088
MARKA İLETİŞİMİ ve DİJİTAL STRATEJİLER
MARKA İLETİŞİMİ ve DİJİTAL STRATEJİLER
209.00

Bilgi ve iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmelerin sonucu ortaya çıkan dijital çağ, iletişim bilimi için devrim niteliğindeki dönüşümleri beraberinde getirmiş ve iletişim alanında çalışan araştırmacılar ile uygulayıcılar açısından ilgi uyandırmıştır. İletişim kurma biçimlerinde köklü değişiklere sebep olan yeni iletişim teknolojileri, pazarlama, halkla ilişkiler, reklam, marka yönetimi gibi alanlardaki uygulamalar üzerinde de önemli etkiler yapmıştır. Son yıllarda ortaya çıkan pek çok araştırma yeni iletişim teknolojilerinin iletişim bilimi kapsamında yer alan çeşitli alanlar üzerindeki etkisini kuramsal olarak incelemekte, dijitalleşme sürecinin iletişim ve bağlantılı alanlar açısından taşıdığı önemi irdelemeyi amaçlamaktadır. Dijitalleşme çağının marka iletişim yönetimi açısından da birtakım dönüşümleri zorunlu kıldığı gerçeğinden hareketle dijital stratejilerin marka iletişimine adapte edilmesinin sahip olduğu önemin ele alındığı çalışmada, sanal ortamlarda gerçekleştirilen marka iletişimi uygulamalarının markalar ile tüketiciler arasındaki bağın tesis edilmesi ve pekiştirilmesine yapacağı katkılar değerlendirilmekte; marka iletişimi amaçlarına ulaşılması açısından sunduğu fırsatlar irdelenmektedir.

 

  • Açıklama
    • Bilgi ve iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmelerin sonucu ortaya çıkan dijital çağ, iletişim bilimi için devrim niteliğindeki dönüşümleri beraberinde getirmiş ve iletişim alanında çalışan araştırmacılar ile uygulayıcılar açısından ilgi uyandırmıştır. İletişim kurma biçimlerinde köklü değişiklere sebep olan yeni iletişim teknolojileri, pazarlama, halkla ilişkiler, reklam, marka yönetimi gibi alanlardaki uygulamalar üzerinde de önemli etkiler yapmıştır. Son yıllarda ortaya çıkan pek çok araştırma yeni iletişim teknolojilerinin iletişim bilimi kapsamında yer alan çeşitli alanlar üzerindeki etkisini kuramsal olarak incelemekte, dijitalleşme sürecinin iletişim ve bağlantılı alanlar açısından taşıdığı önemi irdelemeyi amaçlamaktadır. Dijitalleşme çağının marka iletişim yönetimi açısından da birtakım dönüşümleri zorunlu kıldığı gerçeğinden hareketle dijital stratejilerin marka iletişimine adapte edilmesinin sahip olduğu önemin ele alındığı çalışmada, sanal ortamlarda gerçekleştirilen marka iletişimi uygulamalarının markalar ile tüketiciler arasındaki bağın tesis edilmesi ve pekiştirilmesine yapacağı katkılar değerlendirilmekte; marka iletişimi amaçlarına ulaşılması açısından sunduğu fırsatlar irdelenmektedir.

       

      Stok Kodu
      :
      9786054993956
      Boyut
      :
      13,5 x 21
      Sayfa Sayısı
      :
      216
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
      Basım Tarihi
      :
      2017
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Kağıt Türü
      :
      3. hamur
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • İş Bankası
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      209,00   
      209,00   
      2
      108,68   
      217,36   
      3
      73,85   
      221,54   
      6
      37,62   
      225,72   
      9
      25,54   
      229,90   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      209,00   
      209,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat