Sepetim (0) Toplam: 0,00 TL
%10
SOSYAL MEDYA Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama Yeşim GÜÇDEMİR

SOSYAL MEDYA Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama

Liste Fiyatı : 220,00 TL
İndirimli Fiyat : 198,00 TL
Kazancınız : 22,00 TL
Taksitli fiyat : 9 x 24,20 TL
9786054993895
609079
SOSYAL MEDYA Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama
SOSYAL MEDYA Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama
198.00

Sosyal medya, fikir, düşünce ve mesaj üretiminin ve yönlendirilmesinin kullanıcıya bağlı olduğu, karşılıklı etkileşime dayalı yeni bir iletişim ortamı oluşturmuştur. Bu yeni dijital medya ortamı, kişisel, örgütsel ve toplumsal farklı amaçlarla kullanılmaktadır. Değişen ve etkileşimi artan sosyal medya kanalları ile kurumlar örgüt içinde ve dışında etkin, doğru iletişim stratejilerine ihtiyaç duymaktadır. “Sosyal Medya- Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama" adlı bu kitap; toplumsal değişim süreçleri çerçevesinde internetin gelişimin ardından, Web 1.0'dan Web 2.0 ve Web 3.0'a geçiş süreci ve sosyal medya araçlarını incelemekte; dijitalleşen medya ile birlikte sosyal medya kanallarının kullanıcılara sağladığı etkili iletişim ortamları üzerinden halkla ilişkiler ve reklam uygulamalarını değerlendirmekte; pazarlama stratejilerinin bu çerçevedeki değişimi ve gelişimini örneklerle aktarmaktadır.

 

  • Açıklama
    • Sosyal medya, fikir, düşünce ve mesaj üretiminin ve yönlendirilmesinin kullanıcıya bağlı olduğu, karşılıklı etkileşime dayalı yeni bir iletişim ortamı oluşturmuştur. Bu yeni dijital medya ortamı, kişisel, örgütsel ve toplumsal farklı amaçlarla kullanılmaktadır. Değişen ve etkileşimi artan sosyal medya kanalları ile kurumlar örgüt içinde ve dışında etkin, doğru iletişim stratejilerine ihtiyaç duymaktadır. “Sosyal Medya- Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama" adlı bu kitap; toplumsal değişim süreçleri çerçevesinde internetin gelişimin ardından, Web 1.0'dan Web 2.0 ve Web 3.0'a geçiş süreci ve sosyal medya araçlarını incelemekte; dijitalleşen medya ile birlikte sosyal medya kanallarının kullanıcılara sağladığı etkili iletişim ortamları üzerinden halkla ilişkiler ve reklam uygulamalarını değerlendirmekte; pazarlama stratejilerinin bu çerçevedeki değişimi ve gelişimini örneklerle aktarmaktadır.

       

      Stok Kodu
      :
      9786054993895
      Boyut
      :
      13,5 x 21
      Sayfa Sayısı
      :
      156
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
      Basım Tarihi
      :
      2017
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Kağıt Türü
      :
      1. Hamur
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • İş Bankası
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      198,00   
      198,00   
      2
      102,96   
      205,92   
      3
      69,96   
      209,88   
      6
      35,64   
      213,84   
      9
      24,20   
      217,80   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      198,00   
      198,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat