MARMARA BÖLGESİNDE ŞARAP TÜKETİMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
Bu çalışmanın amacı, şarap tüketimi ve pazarlamasının yanında, çalışmaların üçüncü ayağını oluşturan tüketim ile ilgili şarap sektörüne farklı bir bakış getirmektir. Şarap tüketicilerinin özelliklerinin ve tercihlerinin belirlenmesinin, şarap sektörü ile ilgilenenlere bilgi vermesinin yanında, şarap tüketici tercih modellerinin, sektörün tüketiciye yönelik alacağı kararlarda önemli rol oynayabileceği ve yol gösterici olabilmesi açısından da gerekli olacağı düşünülmüştür.
- Açıklama
Bu çalışmanın amacı, şarap tüketimi ve pazarlamasının yanında, çalışmaların üçüncü ayağını oluşturan tüketim ile ilgili şarap sektörüne farklı bir bakış getirmektir. Şarap tüketicilerinin özelliklerinin ve tercihlerinin belirlenmesinin, şarap sektörü ile ilgilenenlere bilgi vermesinin yanında, şarap tüketici tercih modellerinin, sektörün tüketiciye yönelik alacağı kararlarda önemli rol oynayabileceği ve yol gösterici olabilmesi açısından da gerekli olacağı düşünülmüştür.
Stok Kodu:9786054993222Boyut:13,5 x 19,5Sayfa Sayısı:XIV+112Basım Yeri:İstanbulBasım Tarihi:2014Kapak Türü:Karton KapakKağıt Türü:1. HamurDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- İş BankasıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim166,50166,50286,58173,16358,83176,49629,97179,82920,35183,15Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim166,50166,502--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.